Subject: Teabenõue
From: "Gerda Kiipli-Hiir" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 13:14:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun väljastada e-kirja teel SA Rõngu Hooldekodu osas tehtud
järelevalveaktid, märgukirjad ja ettekirjutused kui neid on, aastate
2021-2024 osas.

Lugupidamisega

Gerda Kiipli-Hiir

SA Rõngu Hooldekodu nõukogu liige

Heade soovidega

Gerda Kiipli-Hiir

Sotsiaal- ja terviseosakonna juhataja

 <http://www.elva.ee/> Elva Vallavalitsus
Kesk 32, Elva
5454 0016

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]